Okna WND Opinie o stolarce

Wszystko z czego nasze gospodarstwo jest zbudowane
Regulamin forum
Reklama: Szamba ekologiczne - zobacz darmowe ogłoszenia z kategorii: materiały budowlane
diakon
Posty: 18
Rejestracja: 15 Maj 2013, o 19:06

Okna WND Opinie o stolarce

Post autor: diakon » 29 Paź 2013, o 16:36

Witam, czy ktoś posiada okna Wnd ? Jakieś opinie, czy w ostatnim czasie ktoś z forum montował ich okna ? Wszystkie wskazówki mile widziane.

Pozdro
diakon

google adsense
Google
 

Awatar użytkownika
Rampir z Bytkowa

Re: Okna WND Opinie o stolarce

Post autor: Rampir z Bytkowa » 29 Paź 2013, o 19:56

Co to są dokładnie za okna ? To znaczy co to jest za marka, ewentualnie na jakich profilach pracują to o wiele więcej powie. też szukam okien i tak od forum do forum, od opinii do opinii i już jestem z tego wszystkiego zielony. Jedna ważna rzecz to producent profilu plus montaż. Nie wiem, ale tak się przynajmniej większość osób poważanych wypowiada, że to są najważniejsze składowe okna i na to trzeba zwracać uwagę.

masteex
Posty: 5
Rejestracja: 15 Paź 2013, o 14:53

Re: Okna WND Opinie o stolarce

Post autor: masteex » 31 Paź 2013, o 16:58

Marka związana z oknoplastem, ich produkt klasy ekonomicznej ale pod inna nazwą. Taka alternatywa dla niewymagających produktów z wyższej półki. Nowa marka na rynku, zbyt wiele się nie dowiesz jeszcze w kwestii jakiś opinii.

diakon
Posty: 18
Rejestracja: 15 Maj 2013, o 19:06

Re: Okna WND Opinie o stolarce

Post autor: diakon » 3 Lis 2013, o 17:39

Tak, to już doczytałem że są powiązani z Oknoplast-em. Bardziej poza formalnymi sprawami interesuje mnie kto korzystał z wnd w praktyce i czy faktycznie jest to dobre okno ale w przystępnej cenie. Odnośnie montażu mam sprawdzoną firmę, gdzie wiem że mi nikt nie spartoli sprawy, ale jestem umówiony na dostarczenie materiału. Podbijam temat, prosze o opinie.

Awatar użytkownika
Ada$

Re: Okna WND Opinie o stolarce

Post autor: Ada$ » 17 Lis 2013, o 22:14